Anual, iau nastere mii se afaceri, multe dintre ele pe o piata deja supraaglomerata. Ca sa te remarci in aceasta multime ai nevoie de ceva cu totul deosebit, ceva care sa te individualizeze. Apoi, ai nevoie de promovarea afacerii. Iar online-ul este canalul cel mai potrivit de propagare.
Ce faci mai intai si mai intai cand vrei sa afli o informatie? O cauti pe Google, nu? Cei mai multi dintre noi ii ofera motorului de cautare o incredere extrem de mare, fiind convinsi ca acolo gasesc raspuns la orice dilema. In plus, cred si ca ordinea in care sunt afisate rezultatele cautarii reprezinta un fel de top al calitatii informatiei. Asta inseamna ca daca vrei ca afacerea ta, ca brandul pe care il promovezi sa ajunga la cunostinta publicului tinta trebuie sa gasesti solutiile care sa te propulseze in acest top de prima pagina al Google. Iar asta o poti face promovand afacerea prin intermediul unei campanii SEO.
Hai sa intelegem ce inseamna o campanie SEO si cum te ajuta sa iti promovezi afacerea!
SEO – Search Engine Optimization – ajuta site-ul sa isi croiasca drum catre primele rezultate atunci cand utilizatorii cauta anumite cuvinte cheie in motorul de cautare Google. O campanie SEO bine pusa la punct presupune o serie de activitati specifice si bine structurate menite sa creasca brandul si sa transforme vizitele care provin din canalele de marketing platite in vizite directe.
Pentru ca site-ul tau si implicit afacerea ta sa ajunga acolo unde iti doresti trebuie sa actionezi pe mai multe directii:
Creeaza content unic si de calitate
Pentru ca Google sa te indentifice in marea de informatii, dar si ca sa te gaseasca drept relevant, trebuie sa furnizezi continut de calitate. Nu informatii la gramada, pe care le gasesti peste tot, ci content unic. Iar aici includem nu doar articolele de blog, ci si descrierile pentru pagini de servicii si descrierile de produs. Acestea trebuie sa aduca ceva nou, interesant. De asemenea, axeaza-te pe articole virale, care sa fie distribuite.
Scrie utilizand principiile SEO
Poti face content de calitate si tinand cont de cateva dintre “regulile” Google. Cu alte cuvinte, poti sa pacalesti celebrul motor de cautare daca ii oferi ceea ce iti cere. O campanie SEO are nevoie si de articole SEO, adica de articole scrise in baza unor cuvinte cheie si expresii cheie relevante pentru site-ul tau, pentru business-ul tau si pentru domeniul de activitate in care se inscriu acestea.
Prezinta-te cu un site placut si facil
Astazi, putini sunt cei care au rabdare sa citeasca articole lungi sau sa stea zeci de secunde pana ce li se incarca o pagina web. Iar tu trebuie sa iei in calcul majoritatea, adica acele persoane care cauta ca totul sa fie cat mai facil, cat mai usor de utilizat. De aceea, ofera site-ului tau o varianta accesibila de pe dispozitive mobile. Tine cont ca mai bine de jumatate dintre cei care cauta informatii pe Google o fac folosind un smartphone sau o tableta.
Creeaza o strategie pe termen lung
SEO nu ofera rezultate imediate. E nevoie chiar si de sase luni pentru a vedea efectele pe care le are o campanie SEO. Cu toate acestea, rezultatele vor fi de durata, intrucat odata ajuns pe primele pozitii in Google si odata intrat in constiinta publicului tinta, e clar ca numele brandului tau a fost consolidat. Investeste in advertoriale SEO, care sa iti duca promovarea cu backlink pe site-uri cu relevanta mare, pe site-uri cu multi cititori. O astfel de campanie se va dovedi mult mai ieftina si mult mai eficienta decat orice alta modalitate de promovare.
Acasa.ro iti pune la dispozitie nu doar 120 de site-uri pe care sa poti publica articole SEO de prezentare ale afacerii tale ori comunicate de presa, dar are si echipa de specialisti care sa iti gandeasca intreaga strategie, intreaga campanie SEO. Sunt oameni cu experienta, care au descifrat toate misterele din spatele Google si care vor sti cum sa iti duca afacerea pe culmile succesului.
Solicita o oferta de pret personalizata pentru advertoriale SEO! Trimite un e-mail pe adresa natalia.ursu@machteamsoft.ro sau suna la numarul 0726 415 809.