Mobilier online, inteligență artificială pentru cămin: studiu de caz Biano.ro




Segmentul home & deco european nu prezintă semne de încetinire, piața digitală pe acest sector estimându-se că va crește cu 225% anul acesta. Până în 2024, valoarea pieței home & deco va atinge 120,9 miliarde de dolari în Europa. Mondial, cifrele sunt și mai impresionante – peste 650 de miliarde de dolari pentru sectorul home & deco global, chiar până la sfârșitul anului 2021.

Cumpărătorii de articole home & deco vor să-și facă casele mai atractive. Dorința lor de-a avea un spațiu care să îi reprezinte, personalizat, nu are limite, fie că vorbim despre piese de mobilier sau accesorii decorative.

În consecință, comercianții de pe acest segment caută modalități de-a menține clienții implicați și de-a face apel și la nevoia lor de personalizare. Acest proces vizează nu doar implicarea cumpărătorilor în procesul de selecție, ci și ușurarea alegerilor, prin inteligență artificială și realitate virtuală, astfel încât aceștia să-și facă o mai bună impresie despre cum ar arăta în casele proprii un anumit obiect home & deco.

 

Acestea sunt tendințele, dar cum pot magazinele online home & deco mai mici să atragă interesul cumpărătorilor, când competiția, inclusiv cea în mijloace tehnice de afișare a produselor, este atât de acerbă? Cum se pot remarca vânzătorii mici și locali? Aici intervine un marketplace ca Biano.

Ce plusuri aduce un marketplace home & deco

  • Magazinul dvs. online va primi trafic substanțial, de calitate

Începuturile nu sunt ușoare. În funcție de sector, timpul necesar unui magazin online pentru a demara vânzări susținute variază de la 6 la 18 luni de la deschidere. Pentru a accelera acest proces, unele magazine online apelează la marketplace-uri cu trafic mare și instant. Indiferent de investiția pe care ați făcut-o în SEO și branding, numărul de clienți care sosesc în magazinul dvs. online este limitat. Un marketplace are un buget semnificativ mai mare pentru marketing și vânzări, forță umană dedicată și know-how, în general o tracțiune mai mare decât un magazin online mai mic, orientat spre nișă. Și mai mult – veți beneficia de toate acestea din prima zi de înregistrare. Prezența pe un marketplace vă va aduce venituri incrementale prin vânzarea mai multor produse către mai mulți clienți.

  • Noi clienți vor ajunge la magazinul dvs. online

Dacă în offline avem fenomenul în care retaileri își păstrează spațiile în interiorul unui centru comercial, pentru că prezența acolo îi va duce la mai mulți oameni, marketplace-urile funcționează în online pe același principiu. Vă deschid orizontul spre o lume complet nouă, plină de clienți noi, și veți vedea asta în rezultatele dvs. Mai mult: alături de echipele dedicate, puteți configura instrumente precum Biano Button sau Biano remarketing, care vă vor permite să ajungeți la clienții interesați de ceea ce aveți de oferit.

  • Veți avea costuri mai mici de marketing

Marketplace-urile vă ușurează planul de marketing, în ideea că puteți beneficia de domeniile lor de expertiză, cum ar fi campaniile de marketing, branding sau SEO. Tot ce trebuie să faceți este să vă creați magazinul, să gestionați produsele și prețurile pe care le oferiți și să controlați comenzile pe care le primiți.

  • Imaginea dvs. de brand va crește

A te lista ca retailer pe un marketplace home & deco precum Biano nu înseamnă să renunți la imaginea de brand. În calitate de retailer, veți figura pe marketplace cu logo și identitatea de brand. Acest lucru va facilita, de asemenea, lucrurile pentru clienții dvs. Aceștia vor putea să găsească magazinul dvs. în cadrul marketplace-ului și să cumpere produsele dvs. în loc să aleagă alți vânzători din aceeași categorie. În timp ce sunteți înregistrat pe un marketplace home & deco, puteți lucra în continuare la imaginea dvs. de brand, oferind relații cu clienții excelente.

  • Veți putea atrage și clienți internaționali

Încercarea de a vinde în străinătate poate fi o misiune imposibilă pentru un mic magazin online. Într-un marketplace nu va exista nicio problemă, deoarece de obicei acestea au platforme prezente și în alte țări. Acest lucru vă poate oferi expunere pe diferite piețe și o șansă de a vă dezvolta afacerea, economisind în același timp timpul, resursele și costurile titanice pe care le-ar fi luat pentru a le face singuri.

Biano ajută peste 1.500 de retaileri să vândă online mai mult

Biano.ro s-a lansat în România în 2018 și a devenit în scurt timp prima destinație a cumpărătorilor online home & deco. Este, de asemenea, un partener de încredere pentru retailerii home & deco ce caută să-și îmbunătățească prezența online, baza de clienți și veniturile.

La nivel mondial, Biano este prezent în alte 6 țări și intenționează să se extindă pe mai multe piețe până la sfârșitul anului 2021. Biano este principalul partener de trafic de calitate pentru peste 1.500 de magazine online la nivel global și are peste 6 milioane de produse listate în total.

Despre autor

Imi place sa fiu la curent cu tot ce este nou si important in domeniul IT&C, domeniu in care lucrez cu drag din anul 2001. Sunt fan Android, Samsung, si muzica rock. Scriu de pe un custom desktop PC si raspund la comentarii de pe Nexus 7, Nexus 7 2013, Samsung Galaxy Tab S2 8.0, Microsoft Surface PRO 2, Microsoft Surface PRO 4, Lenovo Thinkpad X1 Carbon sau Galaxy S1, Galaxy S III, Nexus 4, Galaxy S4, Galaxy S6, Galaxy S7, Galaxy S8, Galaxy S9+, Galaxy S20 Ultra.

Comentarii Facebook

comentarii

Adauga un comentariu

Adauga comentariu

Verificare CAPTCHA *

Read previous post:
Shopping la alt nivel, cu tehnici IA, pe marketplace-ul home & deco www.biano.ro

Potrivit previziunilor internaționale, până în 2023, majoritatea platformelor de e-commerce care folosesc tehnici de inteligență artificială (IA) pentru a înlesni...

Close