Cum poti vinde mai multe produse IT prin magazinul online? Cum cresti traficul la magazinul tau?




Te-ai gândit vreodată cam cât vinde un magazin online cu produse IT? Cu siguranță acest lucru depinde de eforturile de marketing pe care le faci ca antreprenor și de eficiența acestora. Un site web sau un magazin online oferă informații mai utile decât cea mai bună reclamă din cataloagele de afaceri. Sunt specialiști care oferă servicii profesionale de creare magazin online prin SCDesign și de optimizare SEO și care garantează calitatea proiectelor sale. Aceștia realizează site-uri web profesionale pentru orice fel de afacere, care au un aspect unic, sunt realizate într-o manieră în care vor atrage clienții și vor crește șansele de a dezvolta afacerea.

Pentru a vinde mai multe produse contează modul cum este realizat magazinul online, cum este promovat acesta și dezvoltată afacerea. Magazinul trebuie să aibă un design bun, atractiv, care să impresioneze imediat.

Trebuie utilizat un conținut de calitate, informațiile furnizate trebuie să capteze atenția vizitatorilor, care pot deveni potențiali clienți. Se folosesc propoziții sau fraze care să fie convingătoare, cuvinte clare care să transmită mesajul dorit și care să nu distragă atenția de la produse. Este important să se identifice și principalele tipuri de grupuri de clienți, dorințele, nevoile, cerințele lor. Cumpărătorii sunt un grup specific de potențiali clienți pe care dorești să-i convingi să aleagă produsele și serviciile oferite în magazinul online. Ceea ce vinzi trebuie să fie relevant pentru clienți în acel moment pentru ca ei să cumpere. Nu ai cum să vinzi unor oameni lucruri de care ei nu au nevoie. Trebuie să vizezi persoanele potrivite și să comunici mesajul potrivit, astfel încât să le atragi atenția asupra a produselor pe care le vinzi.

Pentru a avea mai multe comenzi trebuie să ai mai multe vizite pe zi pe site-ul sau magazinul online. Aici nu ne referim doar la simple click-uri, ne referim la cei care intră pe site și analizează produsele. Pentru a avea mai multe click-uri într-o zi se plătește, deci va trebui să plătești bani pentru promovare.

Cum poți atrage mai mulți clienți? Volumul de trafic contează la fel și calitatea magazinului online. Ideea este să obții cât mai mulți vizitatori de pe Internet, mai ales din mediile sociale care deși nu cumpără pot transmite informația mai departe. Pentru asta trebuie să fii consecvent, traficul se crește treptat.

În primul rând lansarea magazinului online se face nu doar prin promovarea produselor ci și prin conținut suplimentar. Asta previne stagnarea site-ului pe Google și în fața clienților acestuia. Deci este indicat să fie scrise articole interesante despre ceea ce vinde site-ul și care să-i facă pe cititorii online să se gândească la acestea.

Pentru ca site-ul sau magazinul tău să ocupe primele poziții în Google, este necesară optimizarea SEO. Sunt firme care se ocupă de acest lucru și care folosesc keyword planner pentru a alege cele mai bune expresii pentru SEO. Articolele trebuie să aibă titluri foarte bune, să conțină cuvinte cheie sau expresii potrivite, relevante și clare. Și link-urile folosite trebuie să aibă cuvinte cheie, la fel și meta descrierea din care Google înțelege despre ce e vorba.

Volumul de trafic se poate mări și prin rețelele sociale. Te poți gândi în acest sens la postarea de imagini cu produsele tale pe Pinterest. Știai că acest lucru poate duce la creșterea traficului pentru magazinul tău online? Ideea este să folosești imagini extraordinare, deci trebuie să faci fotografii profesionale la produsele tale.

O strategie de promovare a magazinului online este și pe Facebook. Sunt mulți oameni care își fac publicitate la produsele lor pe Facebook. Dacă vrei să lansezi magazinul tău cu adevărat o poți face pe Facebook. Cu siguranță publicitatea aici îți poate schimba viața pentru că vei vedea că numărul de clienți va începe să crească, la fel și cifra de afaceri.

Facebook are peste un miliard de utilizatori, din care foarte mulți intră pe rețea de câteva ori pe zi. Dacă decizi să-ți arăți produsele pe Facebook și să le promovezi ai șanse ca vânzările să crească. Anunțurile de pe Facebook nu se fac oricum, este bine să cunoști posibilitățile de targetare. Prin această platformă și prin Facebook Ads, puterea de targetare este destul de mare.

Trebuie folosite articole bune, cu titluri bine alese, cu imagini potrivite și mesaje care să stârnească interesul cititorilor online. Postările trebuie să fie de calitate, să primească aprecieri și desigur să nu apară prea rar, adică din an în Paști. Contează ca utilizatorii să interacționeze cu pagina de Facebook pe care sunt postările, ei dau like și vor vedea postările acelei pagini mai des. Facebook își dă seama ce îl interesează pe un utilizator și dacă el dă like cel puțin trei zile la postările unei pagini va primi o perioadă de timp postările ei, va vedea mai multe articole de pe pagina respectivă.

Despre autor

Imi place sa fiu la curent cu tot ce este nou si important in domeniul IT&C, domeniu in care lucrez cu drag din anul 2001. Sunt fan Android, Samsung, si muzica rock. Scriu de pe un custom desktop PC si raspund la comentarii de pe Nexus 7, Nexus 7 2013, Samsung Galaxy Tab S2 8.0, Microsoft Surface 2 PRO, Microsoft Surface 4 PRO sau Galaxy S1, Galaxy S III, Nexus 4, Galaxy S4, Galaxy S6, Galaxy S7, Galaxy S8, Galaxy S9+.

Comentarii Facebook

comentarii

Adauga un comentariu

Adauga comentariu

Verificare CAPTCHA *

Read previous post:
HTC VIVE aduce realitatea virtuala la un alt nivel in Romania, prin Network One Distribution

HTC VIVE, liderul mondial în realitate virtuală a lansat astăzi produsele VR VIVE, prezente în magazinele de profil din România...

Close