
ELKOTech Romania, companie membra a grupului ELKO si distribuitor de top in domeniul IT pe piata din Romania, a semnat un acord de distributie cu Lenovo, lider mondial de PC-uri. In urma parteneriatului, ELKOTech va distribui gama de produse consumer (notebook, desktop, tablet PC) a Lenovo.

“Calitatea produselor Lenovo este confirmata la nivel mondial, compania fiind una dintre cele mai dinamice de pe piata de IT. Semnarea parteneriatului de distributie cu Lenovo este un pas important in consolidarea pozitiei ELKOTech pe piata locala de distributie, avand in portofoliu unele dintre cele mai apreciate produse”, a declarat Gabriela Gheorghe, Director General al ELKOTech Romania.

“Lenovo isi continua cresterea atat la nivel mondial cat si in Romania, in baza strategiei protect & attack. Daca la nivel mondial putem vorbi de 16 trimestre consecutive de castigare a cotei de piata, in Romania, conform IDC, Lenovo a avut cea mai mare crestere Year to Year, in 2013. Piata de IT va continua sa evolueze, Lenovo crescand dintr-o companie focusata pe PC-uri intr-o companie gata sa fie lider in noua Era PC +. Unul dintre factorii succesului il constituie partenerii Lenovo. Anuntam astazi incheierea unui nou contract de distributie cu firma ELKOTech, un distribuitor regional cu o puternica prezenta locala. Suntem convinsi ca actuala structura de parteneri ne va consolida pozitia de lider al pietei de IT din Romania printr-o prezenta mai accentuata in piata de Consumer”, a declarat Aurel Netin, Country General Manager Lenovo Romania si Bulgaria.
Produsele Lenovo vor fi disponibile in oferta partenerilor ELKOTech incepand cu luna iulie 2013.

Infiintata in China in 1984, compania Lenovo este in prezent cel mai mare producator de PC-uri din lume si important jucator pe piata de IT din Romania. Lenovo produce si comercializeaza o gama larga de PC-uri, tablete, smartphone-uri, statii de lucru, servere si dispozitive de stocare. Compania are filiale in peste 60 de tari, in care lucreaza 35.000 de angajati, si isi comercializeaza produsele in 160 de tari din intreaga lume.
Lenovo se concentreaza asupra investitiilor in inovatie, pentru ca produsele companiei sa se diferentieze prin calitate, fiabilitate, stil si viteza. Toate acestea au adus compania pe primul loc in topul producatorilor de PC-uri din lume. In primul trimestru al anului, compania a avut vanzari anuale record de 34 de miliarde de dolari si venituri de 35 de milioane de dolari, avand o cota de piata globala de 15,5%.
In EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa) southfayettenursing casino , Lenovo avea la finalul lui 2012 o cota de piata record de 11,8%, continuand sa isi intareasca pozitia de numarul doi in topul producatorilor de PC-uri din regiune.



