Oferindu-le angajaţilor cele mai bune instrumente disponibile, productivitatea şi eficientă se vor îmbunătăţi considerabil.
Pentru a creşte productivitatea, Call Center-urile pot folosi un dialer predictiv virtual foarte rapid care va face diferenţa. Acesta automatizează apelarea, economisind timp care se poate folosi pentru a discuta efectiv cu clienţii existenţi sau potenţialii clienţi. Tehnologia folosită de un dialer predictiv virtual este inovatoare şi creşte randamentul activităţii dintr-un Call Center cu până la 300%.
Ce este un dialer predictiv virtual
Un super fast virtual predictive dialer este o componentă a sistemului de telefonie de afaceri, precum un Call Center. Acesta apelează automat o listă de numere de telefon cu clienţi sau potenţiali clienţi şi conectează automat apelanţii cu un agent disponibil din Call Center. Dialerul predictiv foloseşte un algoritm sofisticat care poate prezice disponibilitatea agenţilor, formează cantitatea necesară de numere de telefon şi maximizează timpul pe care agenţii îl petrec efectiv vorbind cu apelanţii.
Cum funcţionează un dialer predictiv
Dialerul predictiv urmăreşte rata de succes (numărul apelurilor la care s-a răspuns) a numerelor de telefon de pe lista apelata şi ajustează rapid frecventa apelurilor. Totodată, dialerul predictiv monitorizează activitatea agenţilor din Call Center, determinând lungimea medie a unui apel, momentul în care va fi disponibil un agent şi foloseşte aceste informaţii pentru a maximiza timpul în care agenţii vorbesc efectiv cu apelanţii. Apelurile fără răspuns, ocupate, deconectate, tonurile de fax şi mesageriile automate sunt respinse, făcându-se conexiunea numai în cazul apelurilor cu persoane live.
Beneficiile unui dialer predictiv virtual pentru un Call Center
Datorită faptului că agenţii din Call Center nu mai trebuie să formeze numerele de telefon şi nici să piardă timp cu apeluri fără succes, dialerul predictiv virtual triplează timpul efectiv de discuţii şi, totodată, productivitatea.
Dialerele predictive contribuie la reducerea numărului de angajaţi dintr-un Call Center şi, prin urmare, cheltuielile.
Un dialer predictiv care asigură legătura agenţilor numai cu apelanţii live, elimina timpii de aşteptare pierdut cu apelurile fără răspuns, intrarea mesageriei sau a tonurilor de fax.
Fără un dialer predictiv, agenţii dintr-un Call Centre petrec în medie 20 de minute dintr-o oră discutând cu apelanţii. Cu un dialer predictiv, însă, agenţii petrec în medie 45 de minute dintr-o oră în discuţii efective. Acest lucru generează creşterea productivităţii şi reducerea costurilor.
Un dialer predictiv poate sună liste diferite, în funcţie de campanie, ceea ce facilitează activitatea într-un Call Center.
Dialer-ul predictiv omite numerele “No call”, evitând astfel situaţiile neplăcute care ar putea genera litigii.