WD ofera noi informatii despre recuperarea dupa inundatiile din Thailanda




Cei de la Western Digital au trimis catre partenerii sai un mesaj in care ofera ultimele detalii cu privire stadiul lucrarilor din Tailanda:

“Dragi parteneri,

Acum ceva timp v-am trimis o serie de informaţii despre cum au afectat inundaţiile devastatoare din Thailanda afacerile Western Digital, pe angajaţii noştri şi pe comunitatea thailandeză. Situaţia a rămas dinamică. Vom continua să vă ţinem la curent.

În timp ce unele zone din Bangkok şi din nordul oraşului, acolo unde fabricile WD au fost inundate, au rămas parţial sub ape, nivelul acesteia a început să scadă. Autorităţile au început deja să pompeze apa din fabricile inundate.

Pe 1 decembrie am anunţat progrese semnificative:

  • Am reînceput să producem hard disk-uri în această săptămână într-una dintre fabricile din Bang Pa-in, cu o săptămână înainte de termenul preconizat. Fabrica s-a aflat la aproape doi metri sub apă din 15 octombrie. Procesul de evacuare s-a finalizat în data de 17 noiembrie. Energia electrică a fost restaurată în data de 26 noiembrie, iar producţia a reînceput în data de 30 noiembrie;
  • Am reuşit să recuperăm toate echipamentele dedicate producţiei de capete de citire aflate sub apă din fabricile din Bang Pa-in. Am început procesul de decontaminare şi de restaurare al clădirilor WD din Bang Pa-in;
  • Ne aşteptăm ca producţia de capete de citire să reînceapă în Bang Pa-in în luna martie a anului viitor. Tot atunci preconizăm că vom începe producţia de capete de citire într-o nouă fabrică, în Penang, Malaezia.
  • Restul fabricilor noastre din Thailanda, din Navanakorn, sunt încă acoperite de apă. Ne aşteptăm ca apa să fie evacuată în maxim zece zile. După ce acest proces se va încheia, urmează decontaminarea şi recondiţionarea echipamentelor.

Dorim să vă asigurăm de faptul că WD va păstra standardul de calitate în timpul procesului de recuperare al fabricilor. Calitatea este unul dintre cele mai importante atuuri pe care le avem şi îl vom păstra, indiferent de costuri.

Am realizat un plan de minimizare a costurilor, care porneşte de la modificarea programului de producţie al fabricilor funcţionale şi până la neacordarea de concedii prelungite. Inundaţiile din Thailanda reprezintă cea mai mare dificultate pe care compania noastră a întâmpinat-o până în prezent, în toată istoria sa de 41 de ani. Totuşi, de-a lungul timpului, ne-am confruntat cu diverse probleme şi am reuşit să trecem cu brio peste ele, făcând sacrifiiciile ce se impuneau.

Vom realiza investiţiile necesare pentru a ne redresa cât mai repede. Raportul nostru de progres arată că echipele WD din Thailanda sunt concentrate pentru a redresa cât mai repede business-ul WD. Înţelegem că lipsa stocului reprezintă o problemă pentru business-ul dumneavoastră. Ne propunem să păstrăm un echilibru între a satisface cerinţele partenerilor şi cele ale furnizorilor noştri.  În primele etape de redresare, vă rugăm să aveţi răbdare. În numele echipei noastre de management, vă prezint recunoştinţă noastră.
În paralel cu recuperarea fabricilor lucrăm împreună cu guvernul thailandez pentru a reconstrui fabricile WD astfel încât riscul ca pe viitor daunele cauzate de o asemenea inundaţie să fie minime.

Credem că cei 65 000 de angajaţi WD sunt o echipă extraordinară şi că fiecare dintre ei a avut un rol semnificativ în creşterea companiei. De la mijlocul lunii octombrie, atunci când producţia fabricilor din Thailanda a fost suspendată, salariile celor 37 000 de angajaţi WD au fost plătite. Am organizat de asemenea adăposturi temporare, duşuri, cantine şi am pus la punct o linie de urgenţă.

De asemenea, angajaţii nostri din întreaga lume au sprijinit operaţiunile de redresare a celor 9 milioane de thailandezi afectaţi de inundaţii. Săptămâna trecută, John Coyne, Preşedinte şi CEO WD, a oferit fundaţiei Crucea Roşie din Thailanda un cec în valoare de 350 000 $, suma fiind strânsă de angajaţii WD. WD a mai donat şapte pompe industriale pentru a ajuta comunităţile locale. Vă încurajăm şi pe voi să donaţi http://english.redcross.or.th/home.

Vă mulţumim din nou pentru suportul oferit în aceste momente.”

Despre autor

Imi place sa fiu la curent cu tot ce este nou si important in domeniul IT&C, domeniu in care lucrez cu drag din anul 2001. Sunt fan Android, Samsung, Asus si muzica rock. Scriu de pe un laptop Asus si raspund la comentarii de pe Nexus 7, Nexus 7 2013, Microsoft Surface 2 PRO sau Galaxy S III, Nexus 4, Galaxy S4, Galaxy S6.

Comentarii Facebook

comentarii

Adauga un comentariu

Adauga comentariu

Verificare CAPTCHA: * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Read previous post:
Orange ofera experiente 4G+ la viteze de pana la 375 Mbps

De astăzi, Orange România le oferă clienților posibilitatea de a experimenta viteze de internet mobil de până la 375 Mbps,...

Close