Toshiba relanseaza “Garantia orice ar fi” pentru a proteja laptopurile, tabletele si televizoarele utilizatorilor sai in cazul accidentelor neprevazute




Toshiba anunţă astăzi relansarea campaniei “Garanţia orice ar fi”. Până în  acest moment, Toshiba a implementat o versiune pentru laptopuri similară acestei promoţii în mai multe ţări europene, campanie care s-a bucurat de un real succes. Astfel, Toshiba a decis să deruleze această campanie pentru un portofoliu extins de produse. În cadrul noii ediţii a campaniei, garanția va acoperi laptopurile, tabletele şi televizoarele Toshiba.

Sandor van der Ham, General Manager, Toshiba Europe GmbH: “Credem în calitatea şi încrederea pe care o oferă produsele noastre. De asemenea, prioritizăm satisfacţia clienţilor nostri şi credem că această campanie îmbină cele două aspecte într-o manieră potrivită. Ne dorim ca toţi clienţii care cumpără laptopuri, tablete sau televizoare Toshiba să beneficieze de acestă garanție deosebită. Campania “Garanţia orice ar fi” este o ofertă unică în industrie şi confirmă încrederea pe care o avem în produsele noastre.

Tema principală a campaniei o reprezintă faptul că fiecare client este protejat împotriva accidentelor neprevăzute. Această promoţie unică oferă posibilitatea unei reparaţii gratuite sau a înlocuirii produsului în cazul unei avarii accidentale a acestuia. De asemenea, campania oferă asigurare pentru produs în cazul în care acesta este furat. Pentru a completa oferta, există de asemenea un serviciu gratuit de recuperare de date în cazul pierderii acestora sau deteriorării în urma unui accident, soluția aplicându-se pentru tablete şi laptop-uri.

Toshiba lansează această nouă ediţie a programului “Garanţia orice ar fi” în România.

Programul debutează pe 16 aprilie şi se închieie pe 30 septembrie 2012, prin urmare orice laptop, tabletă sau televizor care este achiziţionat în acest interval de timp se califică pentru program, însă fiecare client trebuie să-şi înregistreze produsul cumpărat pe site-ul https://www.nomatterwhatguarantee.com pentru a beneficia de această promoţie*.

Acest program include trei paliere specifice:

a)     AVARII ACCIDENTALE: protejarea produselor în cazul accidentelor neprevăzute şi neintenţionate precum stropirea, lovirea sau vărsarea de lichide. În cadrul palierului de avarii accidentale, Toshiba oferă o reparație gratuită în cazul distrugerii sau deteriorării care împiedică folosirea în condiţii normale a produsului.

b)    ACOPERIRE ÎN CAZUL FURTULUI: înlocuirea produselor furate care sunt calificate astfel de către autorităţile competente în domeniu.

c)     RECUPERAREA DE DATE: restabilirea datelor pe un nou hard drive chiar şi în cazul deteriorărilor fizice, a erorilor de software sau a atacurilor cu virus.

* Termenii şi condiţiile sunt disponibile pe site-ul www.nomatterwhatguarantee.com

Despre autor

Imi place sa fiu la curent cu tot ce este nou si important in domeniul IT&C, domeniu in care lucrez cu drag din anul 2001. Sunt fan Android, Samsung, si muzica rock. Scriu de pe un custom desktop PC si raspund la comentarii de pe Nexus 7, Nexus 7 2013, Samsung Galaxy Tab S2 8.0, Microsoft Surface 2 PRO, Microsoft Surface 4 PRO sau Galaxy S1, Galaxy S III, Nexus 4, Galaxy S4, Galaxy S6, Galaxy S7, Galaxy S8, Galaxy S9+.

Comentarii Facebook

comentarii

Comentarii

Trackback-uri

[…] Sursa: devicer.ro […]

Adauga un comentariu

Adauga comentariu

Read previous post:
Ce trebuie sa stii despre carcasele de PC daca te-ai hotarat sa-ti asamblezi un sistem desktop

Componentele cărora li se acordă cea mai puțină importanță atunci când vine vorba de asamblat și configurat sisteme desktop PC...

Close