Orange si UEFA lanseaza aplicatia mobila oficiala UEFA EURO 2012




Cu doar două luni înainte de începerea campionatului UEFA EURO 2012 , Orange şi UEFA lansează împreună aplicaţia mobilă oficială UEFA EURO 2012 – sursa perfectă de informaţii despre cel mai important turneu de fotbal european.

Disponibilă pe opt platforme mobile, printre care iOS, Android, Windows Phone, BlackBerry, Bada şi Java – aplicaţia gratuită oferă ultimele noutăţi despre echipe şi campionat, comentarii în direct sub formă de text, interviuri video, precum şi momente remarcabile, statistici şi notificări personalizate premium contra cost, care permit fanilor să afle cele mai noi informaţii despre echipele preferate. Pentru prima dată, fanii vor putea transmite informaţii dintr-o aplicaţie EURO prin Facebook şi Twitter pentru a împărtăşi noutăţi şi informaţii despre turneu cu prietenii şi familia.

Ne dorim să creăm experienţe digitale care vor permite clienţilor să trăiască pasiunea pentru fotbal – iar EURO 2012 este evenimentul fotbalistic care va stârni cele mai mari pasiuni în rândul suporterilor”, a declarat Séverine Legrix de la Salle, vicepreşedinte Orange Brand. „Am adăugat funcţii de socializare şi geolocalizare în premieră într-o aplicaţie EURO, astfel fanii fotbalului din Europa vor putea beneficia la maximum de experienţa EURO 2012 atât acasă, cât şi în campionat.

Aplicaţia va permite fanilor nu doar să primească ultimele noutăţi, ci şi să se pregătească pentru UEFA EURO 2012 aşa cum nu au mai făcut-o până acum cu ajutorul funcţiilor precum kitul pentru fani. Acesta include „Photo Fun” cu ajutorul căruia utilizatorii pot aplica digital vopsea de faţă pe o fotografie şi o pot trimite prietenilor, dar şi funcţionalitatea de geolocalizare şi hărţi reale mărite, care le permite să-şi caute prietenii şi cele mai bune locuri, pentru a urmări meciurile UEFA EURO 2012acasă sau în străinătate.

Fanii care vizitează Polonia şi Ucraina pot folosi şi informaţiile de călătorie integrate. Astfel, ei află mai multe despre oraşele pe care le vizitează, despre stadioane, primesc informaţii de călătorie şi descoperă zonele oficiale ale fanilor UEFA din Polonia unde ei pot vizita zona Orange pentru a-şi încărca telefoanele, a accesa jocuri interactive şi a se relaxa împreună cu prietenii.

Îmbinarea dintre cunoştinţele despre fotbal ale UEFA şi talentul digital al Orange ne-a permis să creăm o experienţă captivantă pentru suporteri cu aplicaţia mobilă Official UEFA EURO 2012 prin integrarea informaţiilor despre turneu, a ştirilor în direct despre meciuri, a ultimelor noutăţi, precum şi a anumitor funcţii de medii de socializare şi geolocalizare. Suntem încântaţi să avem un partener ca Orange, care ne ajută să creăm noi modalităţi prin care fanii din Europa se pot bucura şi îşi pot împărtăşi pasiunea pentru cel mai important turneu european al echipelor naţionale de fotbal.” a declarat Alexandre Fourtoy, Director Comunicare UEFA.

Aplicaţia este disponibilă astăzi în toate magazinele importante de aplicaţii pentru fanii din Armenia, Austria, Elveţia, Franţa, Luxemburg, Marea Britanie, Moldova, Polonia, România, Slovacia şi Spania. UEFA şi Orange vor lansa o actualizare a aplicaţiei oficiale pe măsură ce turneul se aproprie, adăugând câteva funcţii avansate, cum ar fi cea de căutare a prietenilor şi locaţiilor, setul microbistului şi momente remarcabile video premium.

Orange este sponsorul oficial UEFA EURO 2012 şi contribuie la stabilirea legăturii dintre clienţii săi şi campionat prin experienţe digitale captivante cum ar fi Orange Supporters’ Cup (www.supporterscup.orange.com ), aplicaţia mobilă oficială UEFA EURO 2012 şi o gamă largă de concursuri şi promoţii din Europa.

Orange contribuie şi la desfăşurarea UEFA EURO 2012 în calitate de partener exclusiv pentru telecomunicaţii în Polonia – asigurând totul de la soluţii IT pe stadion, la reţele şi servicii tehnologice care fac parte din soluţia UEFA pentru Partenerii de Radiodifuzare, ce distribuie turneul în întreaga lume.

Orange este specializată în dezvoltarea şi distribuţia aplicaţiilor multimedia, inclusiv a aplicaţiilor pentru evenimente sportive majore, cum ar fi Tour de France dkaplan.net şi turneul Roland Garros. Portofoliul Orange cuprinde peste 80 de aplicaţii în 15 ţări, numărul total al descărcărilor ajungând la peste 25 de milioane. Obiectivul echipei de marketing pentru aplicaţiile Orange este acela de a-i ajuta pe clienţii Orange să valorifice la maxim tehnologia de care dispun într-un ecosistem complex al aplicaţiilor.

Caracteristici ale aplicaţiei mobile oficiale UEFA EURO 2012 sunt disponibile aici.

Despre autor

Imi place sa fiu la curent cu tot ce este nou si important in domeniul IT&C, domeniu in care lucrez cu drag din anul 2001. Sunt fan Android, Samsung, si muzica rock. Scriu de pe un custom desktop PC si raspund la comentarii de pe , Microsoft Surface PRO 4, Lenovo Thinkpad X1 Carbon, Dell Latitude 7420 sau Galaxy S1, Galaxy S III, Nexus 4, Galaxy S4, Galaxy S6, Galaxy S7, Galaxy S8, Galaxy S9+, Galaxy S20 Ultra, Galaxy S22 Ultra.

[fbcomments]

Adauga un comentariu

Adauga comentariu

Verificare CAPTCHA *

Read previous post:
Trebuie sa schimbi anvelopele? Achizitioneaza anvelope allseason de pe Velopa.ro

Anvelopele allseason sunt ideale pentru persoanele care isi doresc sa plece la drum fara probleme, indiferent de anotimp. Acestea sunt...

Close